понедельник, 11 июля 2022 г.

Austrian Audio OC16 - студійний мікрофон

Коли 2017 року закрився завод AKG у Відні, здавалося, що 60 років інновацій у виробництві мікрофонів вичерпали себе. Однак Мартін Сідл мав інші ідеї, і він заснував новий бізнес, щоб використати досвід команди дизайнерів AKG. Austrian Audio - це прогресивна компанія з інженерним підходом, що прагне зберегти те хороше, що було в старих конструкціях, використовуючи при цьому сучасні розробки в галузі матеріалів, виробництва та вимірювань. Однією з початкових цілей компанії було створення капсуля з великою діафрагмою, що має звукові якості знаменитого «латунного кільця» AKG CK12, але без горезвісних виробничих труднощів та непостійності. Цього вони досягли за допомогою CKR12, що дебютував у багатонаправленому мікрофоні OC818; тим часом у фіксованій кардіоїдній капсулі OC18 використовується односторонній варіант тієї ж капсули, що отримав позначення CKR6.

Мікрофон OC18 вже є сильним конкурентом для таких пристроїв як TLM103 від Neumann, але Austrian Audio серйозно підігріла своїх суперників з новим OC16. У цьому мікрофоні також використовується кардіоїдний капсуль CKR6, який досі виготовляється вручну у Відні; але, віддавши металоконструкції та друковані плати на аутсорсинг, зменшивши виробничі допуски і спростивши конструкцію кошика, вони вивели її на ринок за півціни.

Корпус
Однією з відмінних рис OC18 є повністю відкритий кошик для голови, який не має рамки для створення внутрішніх відображень. OC16 має трохи більш традиційний дизайн з вертикальними смугами з обох боків, хоча він все ще дуже відкритий. Що стосується функцій, втрачені лише середнє положення фільтра високих частот та перемикач педів. Оскільки OC16 може витримувати звуковий тиск до 148 дБ, останній насправді не є проблемою для мікрофона, хоча гучні джерела можуть перевантажити низхідні пристрої. OC16 поставляється в елегантному та практичному м'якому футлярі з кліпсою та пластиковим кріпленням для хрестовини; останній незручно прилягав до мікрофону для огляду, але зі своїм завданням упорався.

З точки зору технічних характеристик, OC16 поступається OC18 лише трохи нижчою чутливістю (11 мВ/Па порівняно з 13 мікрофоном) і вищим власним шумом (14 дБА порівняно з 9 дБА у OC18). З практичної точки зору, існує кілька реальних ситуацій запису, коли такий рівень шуму є проблематичним, і він все ж таки на кілька дБ краще, ніж у класичного AKG C414EB. Велика різниця стосується зіставлення пар. Виробничі допуски для OC18 настільки жорсткі, що будь-які два приклади можна використовувати як стереопару, і навіть можна змішувати та поєднувати OC18 та OC818; також доступні стереосистеми обох моделей. OC16 не доступний у узгодженій парі, і не гарантується, що будь-які два приклади будуть досить близькі для використання у стереофонічному режимі. У мене був лише один мікрофон для тестування, але мені здається, що багато людей з радістю приймуть цей компроміс; в більшості студій основним стереофонічним застосуванням мікрофонів з великою діафрагмою, ймовірно, є оверхед з рознесеними барабанами, де лівий і правий сигнали, як правило, настільки різняться, що незначні відмінності в будь-якому випадку не будуть помітні.

Все чисто
Як і OC18 новий мікрофон має помітний підйом високих частот, але загальний відгук настільки плавний, що не здається різким або навіть особливо яскравим. Насправді, порівняння його з іншими мікрофонами, що добре зарекомендували себе, часто змушувало їх здаватися трохи жорсткими і різкими на середніх частотах в порівнянні з ними. OC16 - чудовий вокальний мікрофон, а його високий рівень звукового тиску означає, що він відмінно підходить і для звичайних студійних завдань. По забаганню, наприклад, я поставив його як передній мікрофон на барабанній установці. Він не тільки справлявся з перехідними піками без пітливості, але також вловлював багато низів, тоді як розлив малого барабана та тарілок звучав чудово. Як і слід очікувати, він також забезпечує прекрасне чисте звучання акустичної гітари з легким відтінком високочастотного блиску.

Загалом це дуже вражаючий продукт. Так, ви можете купити ще доступніші конденсаторні мікрофони з великою діафрагмою — але скільки з них мають капсуль європейського виробництва, не кажучи вже про мікрофони такого рівня спадщини чи якості? Це мікрофон, який не поступається конкурентам, які коштують набагато дорожче, і якби я шукав доступний, але першокласний мікрофон для дому або проектної студії, він був би на чолі мого шорт-листа.

Резюме
Чудовий універсальний студійний мікрофон за надзвичайно конкурентоспроможною ціною!

Комментариев нет:

Отправить комментарий