понедельник, 4 июля 2022 г.

Огляд Audient EVO 16 - звуковий USB-C-аудіоінтерфейс

Audient EVO 16

Audient розширює лінійку настільних USB-аудіоінтерфейсів новим EVO 16. Незважаючи на свої компактні розміри, Audient EVO 16 USB-C пропонує гарний вибір входів та виходів, а також деякі інші приємні функції, такі як автоматичне регулювання підсилення (Smartgain). Дізнайтесь у нашому огляді, як працює EVO 16 і для яких завдань він найкраще підходить.

Строго кажучи, USB-аудіоінтерфейс EVO 16 є частиною дочірнього бренду Audient EVO by Audient, який фокусується на доступному, простому у використанні обладнанні із простим дизайном. Спочатку з'явився EVO 4 з двома аналоговими входами та виходами. EVO 8 подвоїв ці цифри, і тепер EVO 16 завершує лінійку з вісьмома аналоговими входами та виходами на кожному. При роздрібній ціні трохи менше 500 доларів США EVO 16 є порівняно доступним варіантом інтерфейсу з конфігурацією 8 входів/8 виходів. Робочий стіл чи стійка?
На відміну від компактніших моделей EVO 4 і EVO 8, EVO 16 відрізняється тонким настільним корпусом, який на перший погляд виглядає дуже професійно. Форм-фактор нагадує мені типові стійкові інтерфейси, і ви можете встановити EVO 16 в стійку. Однак для цього потрібні додаткові рейкові вуха, які можна придбати у виробника.

Невеликі гумові ніжки на робочому столі гарантують, що інтерфейс надійно закріплений на місці та не подряпає поверхню вашого столу. EVO 16 виглядає досить елегантно, а якість складання хороша.

Аудіоінтерфейс для монтажу у стійку
Давайте подивимося на особливості. EVO 16 пропонує вісім аналогових входів та виходів кожен. Усі входи оснащені комбінованими роз'ємами XLR-1/4”. Два з них розташовані на передній панелі і приймають сигнали інструментального рівня, такі як гітара або бас, крім мікрофонів і джерел лінійного рівня. До речі: інтерфейс приймає сигнали лінійного рівня через входи TRS; рознімання XLR призначені тільки для мікрофонів. Усі вісім входів обладнані підсилювачами EVO з максимальним посиленням 58 дБ.

Крім восьми аналогових виходів на роз'ємах TRS, інтерфейс пропонує два оптичні входи та виходи. Для кожного з них ви можете вибирати між ADAT та S/PDIF. Крім того є вихід Word Clock. І, нарешті, EVO 16 пропонує два виходи для навушників на передній панелі, кожен із своїм регулятором гучності.

Чого не вистачає?
Перше, що спадає на думку, це MIDI. Свого часу відсутність MIDI-підключення була б для мене неприйнятною. Але я думаю, що це вже не має великого значення, тому що більшість сучасних MIDI пристроїв пропонують USB, і в наші дні я рідко використовую MIDI порт мого інтерфейсу.

Безліч входів та виходів: Audient EVO 16
Крім двох інструментальних входів JFET, на передній панелі розташований дуже приємний дисплей, енкодер зі світлодіодним кільцем та гарний набір кнопок. Зліва ви знайдете вісім кнопок для входів, перемикач для активації фантомного живлення (окремо для кожного входу), ще один перемикач для активації входів інструменту і трохи велику кнопку для функції Smartgain (ми отримаємо до цього через хвилину). Для кожного виходу на навушники є перемикач, який дозволяє вибрати цей вихід для регулювання гучності за допомогою енкодера (замість основних моніторів).

Нарешті є універсальна функціональна клавіша (позначена літерою «F»), яку ви можете призначити для різних функцій. Наприклад, ви можете використовувати його для надсилання монофонічного міксу на основні виходи або для перемикання між двома наборами моніторів. Інші можливі варіанти використання включають функцію затемнення та двосторонній зв'язок.

Перші кроки з Audient EVO 16
Audient пишається простотою використання серії EVO, і вона справді досить проста. EVO 16 миттєво розпізнавався на моєму Macbook Air і відразу ж був доступний як аудіопристрій в Ableton Live. Відмінний дисплей допомагає налаштувати основні параметри.

Згідно з доданим коротким посібником, наступним кроком буде встановлення користувальницьких драйверів для Windows або macOS і програмного мікшера, що входить до комплекту. Після першого відкриття програмного забезпечення мені запропонували виконати оновлення прошивки, що було досить просто.

Програмний мікшер
У програмному забезпеченні ви можете відрегулювати вхідні та вихідні рівні, зв'язати канали для стереофонічної роботи та налаштувати маршрутизацію аудіо (включаючи петлю) та до чотирьох окремих міксів cue. Хоча багато хто з цих речей також можна виконувати в самому інтерфейсі, зазвичай швидше працювати на великому екрані за допомогою миші. Цікаво, що я не зміг знайти спосіб настроїти функціональну клавішу у програмі; це має бути зроблено на інтерфейсі.

Ви також можете зберегти конфігурацію як "автономний стан" на обладнанні. Це дозволяє використовувати EVO 16 без комп'ютера, наприклад, як багатоканальний підсилювач або маршрутизуючий мікшер. Після повторного підключення до комп'ютера пристрій повертається до конфігурації, визначеної у програмному мікшері.

Смартгейн
Погляньмо на функцію Smartgain. Після натискання зеленої кнопки на інтерфейсі можна вибрати потрібні канали за допомогою кнопок введення. Натисніть зелену кнопку ще раз, і інтерфейс продовжить автоматичне регулювання посилення підсилювача цих каналів, «прослуховуючи» сигнали на вибраних входах. Весь процес займає близько 20 секунд.

Хоча Smartgain, очевидно, є швидким і дуже зручним для новачків способом налаштування посилення передпідсилювача для різних каналів, я віддаю перевагу традиційному ручному методу. Для ручного налаштування просто виберіть будь-який вхідний канал і відрегулюйте посилення за допомогою енкодера. Крім того, ви можете зробити це в програмному забезпеченні, що, як на мене, ще точніше. Для цього вам потрібно переключити вигляд, щоб отримати доступ до елементів керування введенням.

Примітка редактора. Я бачу, що функція Smartgain дуже корисна для барабанщиків, які відстежують живу ударну установку, соло. Спроба встановити кілька рівнів вхідного сигналу мікрофона, одночасно граючи на ударній установці, - це серйозна проблема!

Звук
Перетворювачі працюють на частотах до 24 біт та 96 кГц. Хоча це менше, ніж у деяких дорожчих інтерфейсів, цього більш ніж достатньо більшості програм для запису і потокової передачі. Те саме стосується і підсилювачів, які звучать чисто та приємно. Audient називає їх "передсилювачами EVO", тому вони відрізняються від підсилювачів iD-серії виробника. Тим не менш, вони пропонують однакове максимальне посилення (58 дБ) та однаковий динамічний діапазон (121 дБ).

Я не зіткнувся з помітною затримкою при використанні функції прямого моніторингу. Більш того, програмний мікшер дозволив мені створити власний моніторний мікс, що дуже зручно. Щоб адаптувати рівень моніторингу до виходів DAW, мені довелося підняти трохи фейдери, для чого мікшер пропонує посилення +6 дБ. В якості альтернативи можна просто зменшити гучність виходів DAW. Деякі інтерфейси надають контроль мікшування монітора, якого немає в EVO 16.

Петля
Audient EVO 16 пропонує до 16 петлевих каналів, що відмінно підходить для потокової передачі або запису подкастів. На додаток до перших десяти каналів DAW, доступні джерела включають майстер-мікс і чотири мікси cue, що настроюються.

Майстер-мікси та cue-мікси відмінно підходять для поєднання кількох джерел в один стереосигнал. Це особливо корисно, якщо ви працюєте з потоковими програмами, які пропонують лише один стереовхід.

Кому підходить Audient EVO 16?
Нарешті, обговоримо, що робить EVO 16 хорошим вибором для різних програм. Я вже згадував, що він пропонує безліч корисних функцій для потокової передачі та підкастингу. А якщо ви шукаєте інтерфейс для запису, вам сподобається його повний набір аналогових та цифрових входів та чудовий звук. Чи потрібні вам вісім аналогових входів та виходів та цифрові порти, залежить від вашої настройки та програми. Ще одна річ, яку слід враховувати, це те, чи є відсутність MIDI у EVO 16 проблемою для вас.

Ви можете придбати Audient id44 MKII (доступний у Thomann*), який пропонує якісніші підсилювачі, а також багато корисних функцій. У той час як iD14 MKII (доступний у Thomann*) має менше функцій, він коштує менше ніж 300 доларів США. І якщо ви шукаєте більш доступну альтернативу з лінійки EVO, погляньте на EVO 8 (доступний у Thomann*).

Висновок
Враховуючи великий вибір входів та виходів, а також широкий набір функцій, Audient EVO 16 є фантастичною цінністю. Початківцям сподобається інноваційна функція Smartgain, яка допомагає правильно налаштувати рівні, тому що немає нічого гіршого, ніж зіпсований відмінний запис через неправильні вхідні рівні.

Для творців контенту EVO 16 пропонує безліч корисних функцій, таких як гнучка петльова маршрутизація. Програмний мікшер та матриця маршрутизації прості у використанні. Більше того, інтерфейс також можна використовувати автономно, що може бути дуже корисним у певних ситуаціях.

Особисто мені подобається дизайн, який дозволяє за бажання встановити інтерфейс у стійку за допомогою додаткових стійкових вух. І звук не залишає бажати кращого. Загалом, Audient EVO 16 – чудовий інтерфейс за чудовою ціною, і я очікую, що він стане великим хітом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий