пятница, 15 июля 2022 г.

ZOOM H6 BLK - шестиканальний рекордер

Завдяки вражаючій кількості доріжок та взаємозамінним модулям введення Zoom H6 є одним із найуніверсальніших доступних портативних рекордерів.

Рекордер Zoom H6 спроектований так, щоб бути надзвичайно універсальним, і має зацікавити бюджетних кінематографістів, музикантів, гуртів, інтерв'юерів та всіх, хто намагається захопити кілька джерел звуку на місці. Основний корпус H6 приймає чотири різні вхідні насадки, кожна з яких розширює свої можливості запису в іншому напрямку. Zoom порівнює насадки з об'єктивами камери, які можна швидко поміняти місцями, щоб змінити можливості обладнання.
Пристрій одночасно записує до шести доріжок широкомовного WAV-аудіо у форматі 24 біт/96 кГц, а також дві додаткові безпечні резервні доріжки з рівнем -12 дБ, які можна записувати з підключених мікрофонів або входів. На основному корпусі рекордера є чотири комбіновані роз'єми XLR/TRS, на кожен з яких може бути призначене фантомне живлення незалежно від інших. Більше того, кожен вхід має власний апаратний регулятор рівня, дуже схожий на ті, які зазвичай використовуються на професійних реєстраторах розташування, і перемикач педа -20 дБ. Ідентифікація двох входів, що залишилися, залежить від типу вкладення. Опції включають системи мікрофонів X/Y, M/S і дробовик, а також подвійну комбіновану насадку XLR/TRS з апаратним регулятором рівня та перемикачем педів, що відповідає тим, що розташовані на основному корпусі записуючого пристрою. Капсули X/Y і M/S включені в стандартну комплектацію разом з вітрозахисним екраном з піноматеріалу, який підходить їм обом, але дві інші є додатковими опціями, а дробовик майже вдвічі дорожчий за додатковий вхідний модуль.

Капсулі X/Y, які можна встановити на 90 або 120 градусів, встановлені на литій шматок металу, який здається дуже міцним і захищає їх від бічних ударів, хоча вони все ще вразливі для передніх ударів. Сам блок містить контактну плату, на яку передаються дані, і два пружні затискачі, якими вона кріпиться до корпусу записуючого пристрою.

Насадка для мікрофона M/S, на відміну від насадки X/Y, здається досить легкою і кволою і не виглядає чимось, що витримає удар. Секція, яка кріпиться до корпусу записуючого пристрою, досить міцна, але корпус мікрофонного капсуля має форму кулі і має слабке місце у місці з'єднання з блоком кріплення.

Інші особливості
Хоча H6 є дуже ефективним як записуючий пристрій, він також може працювати як цифровий інтерфейс, відправляючи звук безпосередньо в DAW через USB-з'єднання. У багатодоріжковому режимі всі шість аудіоканалів можуть бути відправлені одночасно, тоді як рекордер забезпечує зворотний стереосигнал для моніторингу. У цьому режимі будь-яка обрана обробка також записується, тому користувач має можливість застосувати до будь-якого входу фільтр низьких частот 80, 98, 115, 133 або 150 Гц, а також один з трьох компресорів і двох пресети обмежувачів.

Крім масиву X/Y, який ви можете бачити на основному зображенні в цьому огляді, стандартний комплект входить мікрофонний модуль M/S. Центральне місце у роботі записуючого пристрою займають дві сторінки мікшера, які використовують переваги кольорового екрану. Моніторний мікшер призначений для керування вхідними налаштуваннями під час запису на карту або комп'ютер і відображається у вигляді мініатюрної консолі, що показує, чи застосовується до кожного каналу фільтр низьких частот, компресор/лімітер або фантомне живлення. Апаратне керування може використовуватися для вибору та зміни налаштувань панорами та рівня на дисплеї, але з якоїсь причини неможливо змінити налаштування компресора, фільтра або фантомного живлення без виходу з мікшера та занурення в систему меню!

Мікшер дуже схожий на мікшер монітора, але призначений для обробки попередньо записаного матеріалу, який вже знаходиться в пам'яті, і, звичайно, для мікшування його в одну стереодоріжку. Він також має елементи керування панорамуванням у верхній частині кожного каналу та фейдери вертикального рівня поруч із вимірювачем рівня сигналу, але додає поле, що дозволяє змінити тональність кожної окремої звукової доріжки.

Незважаючи на яскравість і чіткість, екранна графіка має невеликий розмір, тому точне зчитування показань лічильника насправді неможливе. Тим не менш, шкала віддає перевагу верхнім 18 дБ, де вимір має значення, тому встановлення респектабельного рівня без особливих проблем має бути можливим.

Фізично H6 досить масивний у порівнянні з деякими конкурентами: він все ще досить малий, щоб доросла людина могла тримати його в одній руці, але не настільки мала, щоб її дійсно можна було віднести до розряду «кишенькових диктофонів». Проте практичні переваги проектування великих розмірів цілком очевидні. Почнемо з того, що корпус дуже товстий і міцний, означає, що роз'єми для змінних насадок і чотири входи XLR/TRS надійно утримуються на місці і навряд чи зламаються. На нижній стороні також є різьбовий отвір фіксації диктофона на підставці.

Велика площа поверхні також дозволила розробникам знайти місце на верхній поверхні для деяких елементів керування транспортом гарного розміру, а також ряду кнопок включення запису для кожного з шести каналів, що спрощує виконання основних завдань запису. Наприклад, входи доріжок 1/2 та 3/4 можна спарити, просто натиснувши та утримуючи кнопки вибору доріжок, що дозволяє дуже швидко налаштувати три канали стереозапису.

Інші апаратні функції розкидані по краях і включають слот для карт SD, SDHC і SDXC, який приймає карти ємністю до 128 ГБ, гніздо міні-джек для навушників та регулятори рівня, кнопки вибору меню та прокрутки, USB, живлення та роз'єми лінійного виходу та роз'єм для підключення додаткового пульта дистанційного керування. На нижній стороні знаходиться динамік для перегляду записаного звуку, а також великий відсік для батарей з чотирма батареями AA (можна використовувати NiMH-акумулятори), які необхідні для живлення кольорового дисплея і подачі фантомного живлення.

Це може здатися досить великою кількістю входів та виходів, але більшість налаштувань, опцій та інструментів були надіслані до системи меню, яка переміщається за допомогою елемента керування прокручуванням. Це може йти вгору і вниз, очевидно, але також може бути натиснуто зробити вибір. Тим не менш, вхід у меню, як правило, ускладнює робочий процес, коли необхідно внести кілька змін. Система меню, як згадувалося, включає компресію/обмеження, фільтр низьких частот і призначення фантомного живлення для кожного входу, і шукати їх досить складно. Тим не менш, у ньому є кілька корисних інструментів, таких як метроном, хроматичний тюнер та налаштування швидкості відтворення, а також такі параметри, як попередній запис (яка захоплює кілька секунд звуку до натискання кнопки запису) та стандартний автоматичний режим. режим запису. Більшість користувачів воліють редагувати свої треки в DAW, але для тих, хто щасливий застрягти, H6 пропонує опції нормалізації, обрізки та поділу, а також режим циклічного відтворення. Він навіть дає змогу накладати до 99 треків на проект! Однак, знову ж таки, користувач повинен шукати цю функціональність на сторінках меню.

Ергономіка
Як комп'ютерний інтерфейс H6 не ідеальний, в основному з ергономічних міркувань. Як тільки більшість його входів підключені, а його USB-роз'єм підключений до комп'ютера, диктофон і його насадки утворюють незграбний павутинний об'єкт з проводами, що виходять з обох боків, на одному кінці дисплеєм і мікрофонами на іншому. Інший. Для своїх тестів я встановив рекордер на міцну підставку для камери, що дозволяло легко переміщати його, але дістатися екрана, потім DAW, а потім назад в положення запису, уникаючи проводів, іноді виявлялося непросто. Якби я записував на місці, я, звичайно, був би схильний інвестувати в карти великої ємності, а не ускладнювати ситуацію за допомогою ноутбука.

Тим не менш, незважаючи на масу висновків, H6 досить пристойно працює як інтерфейс. Моєї застарілої копії Sonar не подобалися драйвери, і вона не записувалася, але я не мав проблем з використанням останньої версії Cockos Reaper, і незабаром я записав усі шість доступних входів безпосередньо в програмне забезпечення, використовуючи зворотний стереосигнал і навушники. стежити за прогресом.

Мікрофон-гармата та балансні вхідні модулі мікрофонного/лінійного рівня доступні як додаткові опції.
Ще одна ергономічна проблема пов'язана з рішенням Zoom розмістити дисплей під кутом, щоб оператор міг його легко бачити. На жаль, це робить майже неможливим побачити, чи сидять вони перед мікрофонами, а саме там неминуче з'являтимуться артисти, що самозаписуються. Їхнім єдиним орієнтиром є червоні індикатори запису, розташовані прямо над кнопками включення треку, які блимають, якщо сигнал занадто високий. На щастя, регулятори рівня вхідного сигналу цілком доступні і помітні спереду (хоча ви повинні пам'ятати, що поворот проти годинникової стрілки означає підвищення рівня в цьому положенні!) більше не блимає.

Говорячи про диски введення, слід сказати, що вони є єдиною функцією, крім мікрофона M/S, яка здається трохи хисткою. На щастя, Zoom, мабуть, теж так думав, оскільки кожен із них частково захищений обідком із твердого пластику. Однак обід не проходить повністю, оскільки це унеможливило б поворот циферблатів і заважало б чотирьом перемикачам педів, які знаходяться між циферблатами. Розташування перемикачів педів створює ще одну ергономічну проблему, оскільки вони розташовані надто близько до колес рівня, що ускладнює їхнє переміщення без зміни налаштувань рівня!

З позитивного боку, дизайнери зробили дуже гарну роботу із захисту мікрофонів від стороннього шуму. Більшість корпусу покрита якоюсь прогумованою оболонкою, що, очевидно, допомагає, і в результаті виходить продукт, який так само добре пригнічує шум при роботі, як і будь-який інший.

Тим не менш, для серйозної роботи з навісними мікрофонами встановлення рекордера на підставку необхідне. Кінематографісти можуть захотіти вкласти кошти в адаптер для гарячого черевика HS1, який дозволяє встановлювати записуючий пристрій на верхню частину камери, тим самим зменшуючи кількість необхідних штативів і гарантуючи, що мікрофони спрямовані в тому напрямку, що і мікрофон. об'єктив. Рекордер Zoom H4n був фаворитом серед бюджетних кінематографістів, що використовують цифрові дзеркальні фотокамери, але H6 разом із такими опціями, як капсуль-гармата SGH6, здається, набагато найкраще підходить для цієї роботи. Він навіть має вбудовані кріплення для ремінця для камери, тому оператор може носити його на шиї, що підійде інженерам звукозапису, яким потрібні вільні руки для утримування штанги мікрофона та регулювання навушників.

Можливості запису
Портативні рекордери із вбудованими мікрофонами зазвичай виконують задовільний, а не вражаючу роботу із запису звуку, особливо в нижній частині цінової шкали. Вставні мікрофонні масиви Zoom обіцяють трохи вищу якість і справедливо сказати, що вони його забезпечують. Я підключив Neumann KM184, Audio-Technica AT4047 та два типи динамічних мікрофонів до входів XLR/TRS та порівняв їх записи із записами масиву X/Y (встановленими як на 90, так і на 120 градусів). Хоча всі мікрофони звучали по-різному, модуль Zoom X/Y не постраждав у порівнянні з ним і зміг захопити низькі частоти так, як інші портативні пристрої для записування в бюджетному сегменті ринку часто не можуть. Бюджетні рекордери також мають тенденцію видавати трохи вищий рівень чутного шуму, але, на щастя, цього також не було.

Zoom, очевидно, провів своє дослідження і мав намір перевершити конкурентів, де тільки міг. Очевидно, перемикач педів дозволяє вводити вхідні сигнали на 30 дБ голосніше і на 14 дБ тихіше, ніж у інших продуктах Handy Recorder, а в підсилювачах використовуються шини з більш високою напругою, ніж у інших конструкціях, щоб уникнути спотворень. Навіть діафрагми мікрофонів X/Y були спеціально обрані так, щоб вони були більшими, ніж у конкурентів. Якими б не були відносні переваги цього дизайнерського рішення, H6 чудово справляється зі своїм завданням і здатний виконувати серйозні записи. Єдиний реальний недогляд — це варіант із високим імпедансом для підключення електрогітари та бас-гітари, що трохи дивно, враховуючи наявність вбудованого тюнера та інших подібних пристроїв.

Загальний звук масиву M/S подібний до звучання масиву X/Y як за якістю, так і за динамічним діапазоном, хоча за своєю природою він трохи менш щільний і ширший, і здається, що він краще справляється з низькими частотами. зручно.

Висновок
Zoom, ймовірно, має намір продати багато рекордерів H6. Здатність продукту записувати кілька сигналів одночасно з незалежно налаштованим фантомним живленням, фільтром та динамічними налаштуваннями робить його дуже привабливим для тих, хто записує звук для невеликих фільмів, документальних фільмів та репортажів, а також для груп, які хочуть записати кілька інструментів або просто поекспериментувати. Різні конфігурації мікрофона. Якість запису вражає цієї ціни, і, за кількома винятками, вражає якість збірки.

Звичайно, ви не можете догодити всім людям весь час, і ціна універсальності Zoom H6 розплачується невеликими розчаруваннями, які дратуватимуть деяких користувачів. Похилий екран може бути корисним поверх цифрової дзеркальної камери, але він не є корисним для художників, що записують себе. Розташування входів, мікрофонів та екрану робить H6 громіздким як комп'ютерний інтерфейс, а налаштування сторінок мікшера на такому маленькому, але багатофункціональному пристрої неминуче стомлює, особливо коли деякі налаштування, такі як призначення фантомного живлення, доступні тільки з меню.

Але в цілому H6 є відмінним співвідношенням ціни і якості, і для тих, хто хоче інвестувати в щось, що забезпечує гнучкість з точки зору параметрів запису, він дійсно виділяється серед конкурентів.

Альтернативи
Edirol R26 – шестиканальний рекордер, але, на відміну від H6, записує лише три стереопари. Він оснащений сенсорним екраном для швидкої навігації по меню, X/Y та всеспрямованими мікрофонами, а також двома входами XLR/TRS.

Варіанти вартості
Дробовик і насадки для додаткових входів (SGH6 і EHX6 відповідно) не були відправлені на перевірку, тому жодних коментарів щодо їхньої продуктивності зробити не можна, але, судячи з того, як H6 розумно адаптує свої внутрішні налаштування до двох інших насадок, їх не повинно бути . проблема змонтувати та почати використовувати. Слід, відзначити, що, незважаючи на те, що пристрій введення EHX6 має ті ж функції, що і чотири вбудовані входи, воно не забезпечує фантомне живлення.

Плюси
- Гнучкі можливості запису.
- Заміна насадок здійснюється легко та швидко.
- Працює як інтерфейс DAW з 6 входами та 2 виходами.
- Чотири комбіновані входи XLR/TRS з фантомним живленням.
- Апаратне керування всіма основними функціями запису.
- Здебільшого конструкція дуже міцна.
- Гарна інтеграція із камерами DSLR.

Мінуси
- Капсула M/S здається крихкою.
- Деякі з найважливіших параметрів приховані в системі меню.
- Кнопки педів розташовані надто близько до регуляторів рівня.
- Кут нахилу екрана не влаштовує виконавців, що самописують.
- Немає налаштувань входу з високим імпедансом для гітар та басів.

Резюме
H6 може одночасно записувати до шести різних аудіоканалів із використанням мікрофонів різних типів та конфігурацій. Він віддає пріоритет процесу запису, надаючи спеціальні апаратні елементи управління, щоб запис був швидким і простим. Однак інші параметри виконуються через систему меню, яка обмежує швидкість, з якою може працювати оператор. H6 також працює як комп'ютерний інтерфейс з 6 входами та 2 виходами через USB.

Комментариев нет:

Отправить комментарий